Rezerwacja
Regulamin2025-09-21T00:16:31+02:00

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za
pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu BioRezydencja.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hotelu www.biorezydencja.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Rezerwacje w BioRezydencji przyjmuje się po zgłoszeniu telefonicznym, mailowym, bądź przez formularz kontaktowy na stronie internetowej.
Przyjęcie rezerwacji nie jest równoznaczne z jej potwierdzeniem, a jedynie z informacją, że apartament jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie
do czasu przesłania zadatku.
4. Tytuł przelewu zadatku należy skonstruować według następującego schematu: „ZADATEK – nazwisko – data przyjazdu”. Po zaksięgowaniu na
koncie wpłaty zadatku (w wysokości 30 % ceny pobytu), apartament zostaje odblokowany, a rezerwacja zmienia status na potwierdzoną.
5.W przypadku rezygnacji z przyjazdu w zarezerwowanym przez Państwa terminie lub wyjazdu wcześniej z przyczyn od nas niezależnych, zadatek nie podlega zwrotowi i należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
6.Zadatek na rezerwację jest bezzwrotny, również w sytuacji, gdy Gość po przyjeździe na miejsce stwierdzi, że warunki lokalowe nie odpowiadają jego oczekiwaniom. Na stronie internetowej www.biorezydencja.pl zamieszczone są zdjęcia pokoi. W przypadku wątpliwości Gość może poprosić o dodatkowe informacje na temat pokoju, w którym ma zostać zakwaterowany.
7.Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza jednocześnie akceptację warunków niniejszego regulaminu oraz regulaminu obiektu.
8.Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna (w wysokości 6 zł/ doba/ osoba) pobierana jest w dniu przyjazdu. Prosimy o dotrzymanie tego terminu.

 

§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz
do opuszczenia Hotelu.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

1. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
2. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

§6 CISZA NOCNA

1. Na terenie Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 8:00.

§7 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§8 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
2. Zakazuje się organizowania głośnych imprez i głośnego słuchania muzyki (może skutkować wyproszeniem). Prosimy o przestrzeganie zasad ciszy
nocnej oraz o nie zakłócanie pobytu innym Gościom.
3. Zakazuje się smażenia mięsa, a zwłaszcza ryb (kara 500zł za pozbycie się przykrego zapachu).
4. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Obowiązuje dodatkowa opłata za pupila. Prosimy o sprzątanie po swoich pupilach.
5. Obsługa Hotelu prosi o zamykanie okien dachowych pod nieobecność w pokoju.
6. W pokoju hotelowym nie wolno palić świeć bez podstawki oraz pozostawiać ognia bez nadzoru

§9 ZASADY POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

1. W obiekcie przyjmujemy wyłącznie psy dobrze wychowane, spokojne i przyjaźnie nastawione do ludzi oraz innych zwierząt. Zachowanie psa nie może zakłócać spokoju pozostałych gości.
2. Z2.Psy nie mogą być pozostawiane same w pokoju bez opieki.
3. Właściciele zobowiązani są do sprzątania po swoich psach zarówno na terenie obiektu, jak i w jego otoczeniu.
4. Właściciele zobowiązani są do sprzątania po swoich psach zarówno na terenie obiektu, jak i w jego otoczeniu.
5. W przypadku nieprzestrzegania powyższych zasad obiekt zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy najmu bez zwrotu wniesionych opłat.
6. Za pobyt psa pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.

REZERWACJE
rezerwacja
Facebook
Instagram